Itt vagy
Kezdőlap > Egyéb > Minden nőnek napi 15 percet gyakorolnia kéne ezt a pózt

Minden nőnek napi 15 percet gyakorolnia kéne ezt a pózt

Megmutatjuk, melyik az a jógapóz, amit nőként mindennap ajánlatos lenne gyakorolnunk – az egészségért és a fiatalságért.

Egy egyszerű, pihentető jógapóz következik, aminek az egészségre gyakorolt előnyei szinte végtelenek! A viparita karani egy fordított testhelyzet, ami során a felsőtest a földön pihen, a fenék szorosan érinti a falat, a lábak pedig felfelé nyújtóznak, a falnak támasztva.

joga

Jótékony hatásai a póznak:

  • Csökkenti a szorongást
  • Csökkenti a csontritkulást
  • Segít az emésztési zavarokon
  • Enyhíti a fejfájást, a migrént
  • Stabilizálja a vérnyomást
  • Segít az álmatlanságon
  • Segít a légzési nehézségeken
  • Enyhíti a depressziót
  • Csökkenti a visszeres panaszokat
  • Segít a vizelet-problémákon
  • Enyhíti a premenstruációs tüneteket
  • Csökkenti a menopauzával járó kellemetlenségeket

Fontos: menstruáció alatt ne végezd ezt a fordított testhelyzetet. Hogy könnyebben fel tudd venni a pózt, helyezz egy párnát a derekad alá. Ha bizseregni, zsibbadni kezd a lábad, ne ijedj meg: hajlítsd be a térdedet és lazíts tovább!

Forrás

Share Button

Vélemény, hozzászólás?

Top