Itt vagy
Kezdőlap > #LOL > 12 vicces panaszkönyvi bejegyzés, ami sírva fogysz röhögni

12 vicces panaszkönyvi bejegyzés, ami sírva fogysz röhögni

 

Mi, magyarok aztán nagyon tudunk reklamálni, panaszkodni! Ám az eladókat sem kell félteni, ha egy-egy panaszos vevővel kerülnek szembe…

“Nagyon hideg volt a krémes, és a hidegre érzékenyek a fogaim,ezért betettem az önök által gyártott mikrohullámú sütőbe felmelegítés céljából. A krémes szétolvadt és szétrobbant. Miért nem írják rá a használati utasításra, hogy tilos benne krémest melegíteni?!”


 

“Szerettem volna olvasólámpát vásárolni, erre az eladójuk azt javasolta, hogy dögöljek meg, és a következő életemben változzak bagollyá, akkor legalább nem őt zaklatom zárás előtt 2 perccel.”


 

“Nyomdahibásan jelentették meg a hirdetésemet. Nem tökerős, hanem tőkeerős befektetőt kerestem.”


 

“Behoztam az önök kulcsmásoló műhelyébe egy 14-es villáskulcsot, de kiröhögtek és nem másolta le senki!”


 

“Örültem, hogy végre van egy étterem ahol tiszta az illemhely…Erre jött a főpincér, és kizavart a személyzeti WC-ből!”


 

“A buszsofőr csúnyán beszélt velem… Mintha ő még nem hányt volna soha!”


 

“Szerettem volna egy lábbelit, ami nem ázik be. Amikor a huszadik pár sem tetszett, az eladójuk gúnyosan a betoncsizmát javasolta…”


 

“A napokban vásároltam a fényképezőgépemhez vakut, de nem működött.”

Válasz:
“Kedves Vásárló! Megvizsgáltuk a készüléket, nekünk működött, igaz, mi tettünk bele elemet.”


 

“Én egy kiló zselés szaloncukrot vásároltam, de a fele kókuszos volt.”

Válasz:
“Kedves Vásárló! Legyen kedves majd 145 forintot fizetni, az árkülönbözet miatt.”


 

“A feleségem által vásárolt vibrátor nem vibrál, és hamar túlmelegszik.”

Válasz:
“Kedves Uram! Vibrátort nem tartunk, de a felesége által vásárolt hotdog-sütő munkatársaim szerint kifogástalanul működik.”


 

“A postán küldött fogyasztóportól habzik a szám és kihullott a hajam!”

Válasz:
“Tisztelt Fogyasztó! Amennyiben visszaküldi a megmaradt Super Polish autópolírozó vegyszert, korrigáljuk a sajnálatos kézbesítési hibát.”


 

“Néhány napja vásároltam Önöknél egy alsónadrágot, amely elszíneződött.”

Válasz:
“Kedves Vásárlónk! Mindenkivel előfordulhat ilyen baleset, köszönjük, hogy megosztotta velünk ezt a titkát. “


 

Ne felejtsd el megosztani, hogy mások is láthassák!↓

Share Button
Top