Itt vagy
Kezdőlap > #LOL > 10 valószínűtlen, mégis igaz történet ügyfélszolgálatokról

10 valószínűtlen, mégis igaz történet ügyfélszolgálatokról

Ügyfélszolgálatos élményeink sokszor nem happy enddel zárulnak: gyakran panaszkodunk arra, hogy egyes cégek munkatársai nem igazán hajlandók segíteni rajtunk, mi több, nem is érdekli őket a problémánk. Az alábbi lista azonban rácáfol erre: olvass el 10 rövid történetet olyan esetekről, amikor kellemes csalódást okoztak az ügyfélszolgálatok.

 

1. Morton’s Steakhouse

steak-1445122_960_720

Nem tudni, hogy Peter Shankman üzleti tanácsadó komolyan gondolta-e, hogy egy Twitter-bejegyzésben rendel magának kaját, de biztos meglepődött, amikor a reptéren egy nagy csomaggal várták. „Hello, Mortons – tudnátok nekem hozni egy Porterhouse steaket a Newark reptérre két óra múlva, amikor landolok?” – olvasható a posztban. Tudtak! Egy csokornyakkendős férfi várta, kezében egy zacskóval, amiben hozta a steaket, hozzá egy kis rákkal, krumplival, evőeszközökkel és szalvétával. Shankman elképesztően hálás volt, későbbi bejegyzésében ezt írta: „Valaki meglátta a bejegyzést, valaki jóváhagyta az ötletet, egy szakács elkészítette az ételt, valaki több mint húsz mérföldet vezetett a legközelebbi étteremből a reptérig, és valakinek még a gépem landolási adatait is ki kell kutatnia, hogy tudja, hova érkezem majd pontosan.”

2. Sainsbury’s

Az angol áruházlánc egy három éves kislánytól kapott egyszer egy levelet, aki kíváncsi volt, hogy miért „tigris” kenyérnek hívják az egyik pékárut, amikor az jobban hasonlít egy zsiráfra. Az ügyfélszolgálat igazat adott neki; válaszlevelükben azt írták, hogy jogos a felvetése, valóban jobban hasonlít a kenyér csíkozása egy zsiráféra, valószínűleg azért nem ez lett a neve, mert az első péknek, aki ilyesmit sütött, egy tigris jutott először eszébe. A történtek után zsiráf kenyérként kezdték el árulni a terméket.

3. Zappos

Egy vásárlójuk egyszer hat pár cipőt rendelt tőlük, mert az édesanyja olyan orvosi kezelést kapott, ami nagyon érzékennyé tette a lábát, és a meglévő cipőit nem tudta használni. Később az anya kereste meg az ügyfélszolgálatot azzal, hogy hogyan tudja visszaküldeni azokat a párokat, melyek végül nem lettek jók. Leírta azt is a levelében, hogy miért küld vissza egyszerre ilyen sok cipőt: a bolt részéről pedig az volt a válasz, hogy küldtek neki egy csokor virágot és egy jobbulást kívánó üzenetet és VIP-vásárlói kártyát az ő és két lánya részére is.

4. Trader Joe’s

1_wikimedia_commons

pixabay kép

Néhány éve egy hóvihar közepette egy felhasználó a Reddit közösségi oldalon arról érdeklődött, hogyan tudna nagyobb mennyiségű élelmiszert rendelni a 89 éves nagyapjának, aki nem tudta elhagyni a házát. A Trader Joe’s nem szállított ki házhoz, de a nagyapa esetében kivételt tettek és felár nélkül kivittek neki napokra elegendő élelmiszert, amit még telefonon egyeztetve hozzá is igazítottak az étrendjéhez.

5. Southwest Airlines

Megható történet következik: egy férfinak azért kellett Los Angeles-ből Denverbe utaznia a lányáékhoz, hogy utoljára láthassa a 3 éves unokáját, akit az apja annyira megvert, hogy kómába került és nem volt neki sok hátra. A férfi felesége foglalta le neki a repülőjegyet, fel is hívta a légitársaságot, hogy férjének miért kell ilyen hirtelen utaznia, aki azonban a nagy forgalom miatt csak 12 perccel a gép tervezett indulása után ért ki a reptérre. Nem gondolta volna, hogy a kapuknál találja a pilótát, aki csak rá várt, és így szólt: „Nélkülem nem mehetnek sehova, én pedig Ön nélkül nem indultam volna el. Nyugodjon meg, elvisszük Denverbe. Sajnálom, ami történt.”

6. Amazon

controller-1216816_960_720

Mondhatták volna azt is, hogy erről nem tehetnek, de nem így történt: egy férfi az Amazon online áruházból rendelt a fiának PlayStationt karácsonyra. A terméket kiküldték, de nem került el a vásárlóhoz. Ez ilyenkor lehet a futárszolgálat hibája, vagy a szomszédé, aki átvette, de lusta volt biztonságos helyre vinni – de biztosan nem az áruházé, akik elvégezték a dolgukat azzal, hogy átadták a futárszolgálatnak a csomagot. Ennek ellenére a férfi panaszlevele után kiküldtek egy ugyanolyan PlayStationt ingyenes kiszállítással, ami még karácsony előtt célba is ért.

7. Ritz-Carlton

Hű maradt presztízséhez a luxushotel egy Balin nyaraló család esetében: a vendégeknek olyan ételallergiája volt, hogy csak különleges, nehezen beszerezhető tojás-és tejfajtából készített kajákat ehettek. Vittek is magukkal ilyeneket, de az utazás közben megromlottak. A család nem tudott (nem akart?) mást enni a nyaralás során, a környéken pedig nem lehetett olyan hozzávalókat beszerezni, ami nekik megfelel, ezért végül a hotel személyzetének egy része két és fél órát repült Szingapúrba azért, hogy megvegye és Balira vigye a kért hozzávalókat.

8. Nordstorm

A ruhabolt próbafülkéjében egy nő jegygyűrűjéből kiesett a gyémánt, amit eszeveszetten keresni kezdett. Segítségére volt a biztonsági őr is, aki vele együtt térden kúszva kereste a drága ékszerdarabot. Később átnézték az áruház összes porszívóját, és az egyik porzsákban megtalálták a gyémántot.

ring-879932_960_720

 

9. Apple

Az iPad Air 2 modell megjelenése után nem sokkal egy férfi szinte egyből azután, hogy megvette, visszaküldte a forgalmazónak a tabletet, rajta egy cetlivel: „A feleségem nem engedte”. Eljutott a történet híre a cégnél több vezető fülébe is, akik végül úgy döntöttek, hogy visszafizetik az iPad árát és magát az iPadet is visszaküldték a férfinek, rajta egy cetlivel: „Az Apple megengedte”.

10. Gaylord Opryland

Egy írónő 2012-ben egy Gaylord Opryland hotelben szállt meg Nashville-ben. Volt a szobájában egy rádiós óra, ami olyan relaxációs zenét játszott, ami teljesen lenyűgözte őt. Otthonra is akart magának egy ilyet, végül Twitteren kérdezte meg a szállodalánctól, hogy hol tud ilyet vásárolni. Lelombozta a válasz, mivel azt írták, hogy ezt külön nekik készítették, de írtak egy boltot, ahol lehet hasonlót venni: viszont azon nem voltak rajta azok a relaxációs zenék, amiket az írónő annyira imádott. Mindezt leírta viszontválaszában a hotel személyzetének és megköszönte a segítségüket. Mikor legközelebb visszatért a szobájába, már kettő volt a rádiós órából, mellettük pedig egy levél az alábbi felirattal: „Reméljük, hogy otthon is élvezi majd a relaxációs zenéket.”

Forrás

Share Button

Vélemény, hozzászólás?

Top